Thursday, January 29, 2009

...وعده گاه


به یاد آن روز که بر شانه هایت سبز شدم، چشمانت را یافتم و شبم پر ستاره شد. ... روزی که تـا ابـد در خاطـرم میمانـد ... وعده آمدن داده بودی ... تا آن روز صدایـت همه وجودم را به لرزه می انداخت ... نمی دانستم قرار است چشمانت تا ابد جادویم کنند... نزدیک و نزدیک تر میشدم ... قـدم هـایـم را شمارش می کـردم ... صـدای قلبم تنـد تر و تنـد تر میشد ... تمـام راه مـاه همراهیم میکرد ... از آن بـالا با کنجکاوی نگاه میکرد تا وصال دو نو عاشق را تماشا کنـد ... گـاه قـدم هایم سست میشد ... اگـر مـرا دلخـواه ندانـد چه کنـم؟ گـاه به عشق دیدارش تنـد تر گـام بر می داشتم ... گاه میخندیدم ... کسی عاشقـانه منتظرم بود ! تنهایی تمام شده بـود و من هم صاحـب فرشتـه ای شده بودم ... نزدیـک تر شدم ... اطـراف من پر از صداهـای گوناگون بود.اما من در سکوتم که پر از دلهره بود غرق بودم ... چشم هایم به دنبالش می گشت...کمی دور تز از من امید زندگی ام ایستاده بود ... دستم را برایش تکـان دادم ... خیره نگاهم کر د... اطراف خود را نگریست ... سرش را به نشانه اولین سلام برایـم تکـان داد ... اکنون دیگر رو به رویش بـودم ... لبخند روی لبانش خشکیـده بود ... مبهـوت نگاهم کرد ... لبخندی زدم ... او مرا پذیرفت همان طور که بودم ... از همان لحظـه عاشق چشمهایـش شدم ... چقـدر گویـا حرف می زدنـد با من ... قدم زدیم کنار هم ... شانه به شانه... از کوچه ها گذشتیم و خاطره ساختیم آن روز باور داشتی روزی تنـها ترین میشوی؟! بـاور داشتی هر چیزی پایانـی خواهد داشت؟! باور داشتی روزی بگوید عشق دروغی بیش نیست؟ دوبـاره امـروز ...امروز هم به وعـده گاه رفتم ، امـا با دلی تنـها ... امروز دیگـر کسـی انتظـارم را نمی کشید ! امـروز برای دیدن رد پاهایـش رفتـم! امـروز با دل تنـگی رفتـم ... امـروز با دنیایی خاطره رفتم ... امـروز در راه گریستم ... امـروز به تنهایی خود خندیدم ... امروز همان جا که تو را دیده بودم ایستادم ... امروز در خیال به تو سلام کردم ... امروز در خیال دستانت را لمس کردم ... امروز چقدر آن کوچه ها تنگ و تاریک بودند ... امروز ماه هـم دیگر نگاهم نکرد! امروز تنها بودم ... دل شکسته و غمگین اما هم آن بار و هم این بار عـاشق رفتم و در انتظار ... آن بار در انتظار اولین نگـاه ... این بار در انتظار برگشتنت بی تو اما به چه حالی من از‌ آن کوچه گذشتم

0 comments: